A szerdán megjelent felmérés szerint a londoni füves pályás versenyt 4.1 millióan követik a Facebook, a Twitter és az Instagram internetes oldalakon. A második helyen a Roland Garros áll 3.7 millió rajongóval, míg a US Open és az Australian Open ennél kevesebb követővel rendelkezik.
A közösségi média történetében a tavalyi wimbledoni férfi döntő volt a legnépszerűbb GS-mérkőzés: 585 ezer poszt született a Novak Djokovics–Roger Federer találkozó kapcsán, amelyet a szerb játékos nyert meg öt szettben.
A wimbledoni torna Twitter-oldalán a hozzászólások 34 százaléka tartalmaz képet vagy videót. Ez az arány a Roland Garros esetében 25, az US Openen 15, míg az Australian Openen 14 százalék.
A közösségi média történetében a tavalyi wimbledoni férfi döntő volt a legnépszerűbb GS-mérkőzés: 585 ezer poszt született a Novak Djokovics–Roger Federer találkozó kapcsán, amelyet a szerb játékos nyert meg öt szettben.
A wimbledoni torna Twitter-oldalán a hozzászólások 34 százaléka tartalmaz képet vagy videót. Ez az arány a Roland Garros esetében 25, az US Openen 15, míg az Australian Openen 14 százalék.