A Sportingintelligence kilencedik alkalommal készítette el felmérését, amelynek adatait minden esetben közvetlenül a szerződő felek egyikétől szerzi meg, és publikálás előtt a klubokkal ellenőrizteti.
Az összesített adatok szerint a mez elején megjelenített főszponzori hirdetések összesen 313.6 millió fontot (mintegy 110 milliárd forintot) hoznak a húsz klub konyhájára a 2018–19-es idény során; ez 31.8 milliós emelkedés az előző szezonhoz képest, és több mint 200 millióval haladja meg a 2011-es számot (100.45 millió font).
(A mezek ujjrészére kötött szerződések további mintegy 46 millió fontot jövedelmeznek a következő szezonban.)
A klubok versenyében továbbra is az egyik autóipari óriással együttműködő Manchester United áll az élen évi 47 millió fontos szerződésével, feljött mögé a városi rivális Manchester City (45), és jelentősen ugrott az Arsenal (40), valamint a Liverpool (40) dresszének értéke is (az előző kettő mögött légitársaság, a Pool mögött bank áll).
Mint a mellékelt táblázatból is kitűnik, a „nagy hatos” után szakadék következik: a hatodik helyezett Tottenhamet (35 millió font) követő West Ham United már 25 millióval kevesebbet kasszírozhat ebből a forrásból.
Csak három klub (Liverpool, Southampton, Watford) mezszponzora egyesült királyságbeli székhelyű cég, a többiek dresszére egyesült államokbeli, kínai, japán, thaiföldi, arab emírségekbeli, máltai, kenyai, malajziai, gibraltári és Fülöp-szigeteki vállalat logója került. Kilenc klub mezén fogadásszervező cég hirdeti magát.
A mezreklámokból befolyt összegek Közép-Európából nézve csillagászatiak, de messze elmaradnak a televíziós jogdíjakból keletkező jövedelmektől: az előző szezonban a mezbevételek 11.6 százalékát tették ki a tv-s pénzeknek.