Az első futamon megtréfálta az időjárás a versenyzőket, és esőben kellett nekivágniuk a 14 körös versenynek, ami a biztonsági autó mögött megtett két kör miatt 16 körre módosult.
A repülőrajtot követően nem történt változás az élmezőnyben. Yvan Muller magabiztosan őrizte vezető helyét, mögötte Huff, Menu, Tarquini, Priaulx, Farfus, Coronel és Michelisz haladt. Az élmezőnyben Gené hibázott, és emiatt csak a középmezőnybe térhetett vissza.
Az eső közben alábbhagyott és szép lassan el is állt. A pálya állapota nagyon gyorsan javult, és először a két BMW-s, Priaulx és Farfus, majd Muller és Huff között alakult ki kisebb csata.
Michelisz stabilan tartotta nyolcadik helyét, de Gené a 8. kör első szakaszában megelőzte a magyar versenyzőt. A hátralévő körökben Tom Coronel harcolt a két BMW-s versenyzővel, de alulmaradt velük szemben. A 15. körben Barth is megelőzte Micheliszt, aki így végül a tizedik helyen fejezte be a futamot.
A dobogóra a három Chevrolet-s versenyző állhatott fel, Muller, Huff, Menu sorrendben. A Zengő Dension Team tehát első versenyén pontot szerzett Michelisz Norberttel és a 10. helyről várhatták a második futam rajtját.
Az első futam végeredményét itt tekintheti meg.
A második futamon a WTCC-ben az első futamban célba ért nyolc versenyző helyet cserél, így a legkedvezőbb pozícióból a tavalyi év privát világbajnoka, Tom Coronel indulhatott.
A rajtot követően a célegyenes végén először Praiulx autója megsérült, majd Coronel SEAT-ja forgott ki.
A Zengő Dension Team versenyzője kiválóan kapta el a rajtot, de a hatodik helyet nem tudta tartani, a motor rakoncátlankodni kezdett és a 11. helyre csúszott vissza. A rövid megingás után azonban először Engstlert, majd Hernandezt is megelőzte.
Az élen a címvédő Tarquini átvette a vezetést Genétől, ők ketten végig uralták a második futamot. A harmadik helyért Menu és Muller végig harcoltak, de előbbinek sikerült megtartania harmadik helyét. Michelisz folyamatosan stabil időket autózott, de már nem tudott előrelépni, így végül a 9. helyen ért célba, amelyért újabb kettő pontot írhat be magának.
A második futam végeredményét itt tekintheti meg.
A hétvége végül egy Chevrolet- és egy SEAT-győzelemmel zárult. A magyar csapat rögtön bizonyította, hogy helye van a túraautó-világbajnokság mezőnyében. Három pontot szerzett újoncként, ami említésre méltó teljesítmény. Michelisz nevét pedig már megtanulhatta az élmezőny, hiszen az edzéseken és az időmérőn is kiváló időket produkált vadonatúj versenyautójával a számára teljesen ismeretlen pályán. A következő futamra Mexikóban kerül sor április 11-én.