Kabaréba illő jelenetekkel kezdődött az Auto GP vasárnapi futama a Hungaroringen, az elméletileg második helyről induló Michele La Rosa ugyanis a felvezető kör után egyszerűen nem tudott beállni rajtkockájába, így a mezőny csupán a megismételt bemelegítő kört követően vághatott neki a 18 körös versenynek.
A rajtrács végére „száműzött” La Rosa szerencsétlenkedésének köszönhetően Kiss Pál Tamás így hatodikként rajtolhatott el, és rögtön az első métereken javított két pozíciót, és egy ideig biztosan őrizte is negyedik helyét. A kerékcserék közeledtével azonban veszített tempójából, és miután Markus Pommer a hetedik körben megelőzte őt, a magyar pilóta be is állt a boxba.
Példáját hamarosan közvetlen riválisai is követték, ám Kiss sebessége az új gumikon nem volt elég jó, így mire mindenki végzett saját boxkiállásával, a hetedik helyre csúszott vissza. Noha az utolsó két körben még nagy csatát vívott Pommerrel, végül nem tudta megelőzni német ellenfelét, míg az elején a szombati győztes, Szato Kimija újabb magabiztos diadalt aratott megelőzve Vittorio Ghirellit és Sam Dejonghét.
„Nem elég egy jó rajt, és egy viszonylag jó kerékcsere, megfelelő beállítások nélkül nem lehet kiemelkedő eredményt elérni – értékelt Kiss Pál Tamás a leintés után. – Le kell ülnünk a mérnökökkel, és kielemezni a dolgokat, mert a rossz alapbeállítások miatt már az elején teljesen elrongyolódtak a gumik. Az első körtől fogva éreztem, hogy baj lesz, ezért megpróbáltam minél óvatosabban bánni velük, de így is nagyon szenvedős futamon vagyok túl.”
AUTOGP, HUNGARORING, 2. FUTAM (18 KÖR)
1. Szato Kimija (japán, Euronova Racing) 29:41.627 perc
2. Vittorio Ghirelli (olasz, Super Nova) 7.220 másodperc hátrány
3. Sam Dejonghe (brit, Virtuosi UK) 10.668 mp h.
...
7. Kiss Pál Tamás (Zele Racing) 21.511 mp h.
Az összetett állása 6 verseny után: 1. Szato 114 pont, 2. Kiss Pál Tamás 75, 3. Markus Pommer (német) 65