A kétnapos versenyhétvége a WTCC rendszeréhez hasonlóan megmarad, a két délelőtti szabadedzést egy szimpla, 30 (városi pályán 40) perces időmérő követi, amely meghatározza a szombati futam rajtsorrendjét.
Vasárnap délelőtt a WTCC-ben megszokott rendszerű időmérőt tartják meg, azaz három szakaszból áll majd. Az első 20 (városi pályán 30) perces, a második a legjobb 12 pilótával 10 (városban 15) perces lesz, míg a harmadik szakaszban öten mennek ki egyesével a pályára.
A Q2 és Q3 eredményei alapján az első tíz fordított sorrendben áll fel a rajtrácsra a hétvége második (vasárnapi első) futamán, a harmadikon pedig a vasárnapi időmérő eredményeinek megfelelő rajtsorrendben indul a mezőny.
Mindhárom versenyen az első tíz kap pontot.
Szombaton 27, 20, 17, 14, 12, 10, 8, 6, 4, 2 lesz a leosztás.
A második futamon az F1-hez hasonlóan 25, 18, 15, 12, 10, 8, 6, 4, 2, 1 lesz a pontozás.
Az utolsó, fő futamon pedig 30, 23, 19, 16, 13, 10, 7, 4, 2, 1-es rendszert alkalmaznak.
A vasárnapi időmérő első öt helyezettje 5, 4, 3, 2, 1 pontot kap.
A WTCR-ben 26 állandó pilóta szerepel, köztük Michelisz Norbert Hyundaijal. Ezen felül minden versenyhétvégén lesz két szabadkártyás induló.