A rajtnál nagy volt a tülekedés az élen, melyből a pole pozícióból induló Pepe Oriola nem jött ki jól, ugyanis az első helyről a harmadikra esett vissza az első kör végére. A vezetést Jean-Karl Vernay vette át, aki ezt követően próbálta leszakítani magáról a többieket.
A 6. körben a zengős Nagy Norbert csúszott ki az egyik bukótérbe, ám autója szerencsére nem sérült meg, így folytatni tudta a versenyt – igaz, a hibája miatt visszaesett az utolsó helyre.
Csapattársa, Szabó Zsolt számára sem sikerült rosszul a futam eleje: két pozíciót is javítani tudott az első körökben, ám a 8. körben mégis kiállni kényszerült. Éppen Gianni Morbidelli ellen védekezett, amikor az olasz Alfa Romeójával összeért a SEAT-ja, ettőlSzabó megforgott. Mindez ráadásul a pálya egyik nagyon rossz pontján történt, és mivel a SEAT nem tudott menetirányba állni és újraindulni, a biztonsági autót is a pályára kellett küldeni.
A safety car ekkor mindössze két kört töltött a pályán, viszont nem sokkal az után, hogy kiállt, térhetett is vissza. Benjamin Lessennes ugyanis csúnyán a falnak csapta a Hondáját, emiatt aztán három körön át tartózkodott a pályán a biztonsági autó.
Vernay mindkét újraindítást jól oldotta meg, és nem engedte ki a kezéből az első helyet. Ami viszont a mezőny további részét illeti, bőven ment az adok-kapok. Robert Huff viszont nem az egyik versenytársa miatt esett vissza a 15. körben. A brit pilótának jó versenye volt, ekkor azonban defektet kapott, így elúsztak a szép eredményről szőtt álmai.
Esteban Guerrieri és Yvan Muller körökön keresztül nagy csatát vívott, utóbbi a 18. körben került a legközelebb Guerrierihez, és gyönyörű előzést mutathatott volna be. Az argentin viszont okosan védekezett tapasztalt versenytársa ellen, és vissza tudta verni a támadásait. Mullernek így meg kellett elégednie a 9. hellyel.
A versenyt Vernay nyerte Bennani és Oriola ellen. Michelisz Norbert a 7. helyen ért célba, amivel 6 pontot gyűjtött az időmérőn kapott 3 pontja mellé. A másik magyar célba érő Nagy Norbert volt, akit a 17. helyen intett le a kockás zászló. A győztes Vernay 25 ponttal gazdagodott, ezzelátvette a vezetést az összetettben – az eddigi éllovas Gabriele Tarquini ugyanis ezúttal nem szerzett pontot.
TÚRAAUTÓ-VILÁGKUPA, MARRÁKES
MÁSODIK VERSENY
1. Jean-Karl Vernay (francia, Audi RS 3 LMS)
2. Mehdi Bennani (marokkói, Volkswagen Golf GTI)
3. Pepe Oriola (spanyol, SEAT León Cupra)
4. Yann Ehrlacher (francia, Honda Civic Type R)
5. Thed Björk (svéd, Hyundai i30 N)
6. James Thompson (brit, Honda Civic Type R)
7. Michelisz Norbert (magyar, Hyundai i30 N)
8. Esteban Guerrieri (argentin, Honda Civic Type R)
9. Yvan Muller (francia, Hyundai i30 N)
10. Tom Coronel (holland, Honda Civic Type R)
…
17. Nagy Norbert (magyar, SEAT León Cupra)
…
kiesett: Szabó Zsolt (magyar, SEAT León Cupra)