Audi-dominanciát hozott a magyar idő szerint hajnali 3-kor megrendezettmásodik időmérő edzésVuhanban. A második, fordított rajtrácsos viadalra pedig a volkswagenes Mehdi Bennanié lett a pole pozíció, mellőle a hazai pályán szereplőMa Csing-hua startolhatott. A magyar versenyzők csak a mezőny végéről várhatták a piros lámpák kialvását – Szabó Zsolt a 19., Michelisz Norbert a 22., Nagy Norbert pedig a 23. pozíciót szerezte meg a vasárnapi futamokra.
Szabót azonban feltartásért 3 rajthelyes büntetéssel sújtották az időmérő után, a Zengő Motorsport fiatalabbik pilótája így visszaesett a 22. helyre, míg Michelisz előrejött a 21. pozícióba a rajtrácson.
Először úgy tűnt, hogy Bennani kissé beragadt, de a marokkói végül meg tudta őrizni az első helyet. A rajtnál hatalmas volt a helyezkedés, többen le is vágták az első kanyart, a záróversenyen pole-ból induló Gordon Shedden pedig az autója elejével a falat is eltalálta. Bár a brit audis folytatni tudta, a kör végén inkább kihajtott a bokszutcába – természetesen a harmadik versenyre kímélte a gépét.
Jól sikerült a start a hyundaiosok számára. Thed Björk a 11., Yvan Muller a 12. helyre jött előre, Michelisz pedig négy pozíciót javítva már a 17. helyen haladt, de a Zengő Motorsport versenyzőinek is sikerült előrébb lépniük.
A 4. körben John Filippi hajtott bele Björkbe, ez pedig mindkettejük futamának a végét jelentette. A sportfelügyelők el is kezdték vizsgálni az esetet. Mindkét versenyző magától vissza tudott térni a bokszutcába, így nem kellett a pályára küldeni a biztonsági autót.
A 7. körben Michelisz már a 15. helyen haladt,majd miután csapattársa, Gabriele Tarquini is a bokszutca felé vette az irányt, már a 14. pozíciót tudhatta a magáénak. A 11. körben a rajtnál visszaeső Ma Csing-hua előzte meg a vélhetően problémákkal küzdő Huffot. A brit Volkswagenje mellett nem sokkal később Muller is elment.
Bennani az élen zavartalanul futhatta a saját versenyét, és a második helyen haladó Aurélien Comte-nak is sikerült kialakítani némi előnyt. Mögöttük Pepe Oriola ment a harmadik pozícióban, a 15. körben azonban Nathanaël Berthon hajtott végre egy előzést a spanyol ellen, amivel feljött a dobogóra.
Egy körrel a viadal vége előtt Comte elkezdte támadni Bennanit az első helyért, az előzés először sikeres is volt – igaz, Comte úgy állt az élre, hogy előtte kissé megforgatta a marokkóit. Utána azonban lesodródott a pályáról, és nemcsak Bennani tudta visszavenni az első helyet, hanem úgy tűnt, hogy a francia mellett a honfitárs Berthon is elment. Végül Comte meg tudta őrizni a második helyet.
Mindez az utolsó métereken történt, vagyis amint Bennani visszaállt az élre, le is intette őt a kockás zászló, így Volkswagen-győzelemmel ért véget a második verseny. A második Comte, a harmadik Berthon lett. Az első tízben végzett még Oriola, Vernay, Vervisch, Panis, Ma Csing-hua, Dupont és Muller. Michelisz a 14., Szabó a 17., Nagy pedig a 18. helyen látta meg a kockás zászlót.
A bajnoki összetett élén továbbra is Tarquini áll, ezalatt mivel Michelisznek eddig nem sikerült a pontszerzés Vuhanban, két helyet visszaesett.
Folytatás 11.05-kor a harmadik versennyel!
TÚRAAUTÓ-VILÁGKUPA (WTCR)
VUHAN, KÍNA, MÁSODIK VERSENY
1. Mehdi Bennani (marokkói, Volkswagen)
2. Nathanaël Berthon (francia, Audi)
3. Aurélien Comte (francia, Peugeot)
4. Pepe Oriola (spanyol, Cupra)
5. Jean-Karl Vernay (francia, Audi)
...
14. Michelisz Norbert (magyar, Hyundai)
...
17. Szabó Zsolt (magyar, Cupra)
18. Nagy Norbert (magyar, Cupra)
A vk élcsoportja 23 futam után: 1. Gabriele Tarquini (olasz, Hyundai) 241 pont, 2. Björk (svéd, Hyundai) 233, 3. Muller (francia), Hyundai) 233, 4. Vernay (belga, Audi) 205, 5. Oriola (spanyol, Cupra) 197, 6. Michelisz Norbert (magyar, Hyundai) 195, 7. Guerrieri (argentin, Honda) 183, 8. Ehrlacher (francia, Honda) 178,...18. Nagy D. (magyar, Hyundai) 36 ... 24. Nagy N. (magyar, Cupra) 18 ... 28. Szabó Zs. (magyar, Cupra) 4