Yvan Muller szerezte meg a pole pozíciót a szombati időmérőn, így ő várhatta az élről a piros lámpák kialvását a második versenyen. Mellőle az első futamon a nyolcadik helyről rajtoló, majd a győzelmet az utolsó körben megszerző Mikel Azcona rugaszkodhatott el, míg a második sorból Néstor Girolami és Nathanaël Berthon.
A bajnoki címét már az első viadalon bebiztosító Yann Ehrlacher az ötödik rajtkockából indulhatott, míg a magyarok közül az első futamon nagyot bukó Esteban Guerrieri távollétében Michelisz Norbert a tizenegyedik, Tassi Attila a tizenkettedik, Boldizs Bence a tizennyolcadik helyről vághatott neki az év utolsó versenyének, melyen még sok pilóta pályázott az összetettbeli második és harmadik helyre.
Azcona egy remek startnak köszönhetően élre állt, míg Muller a harmadik helyre is visszaesett, azonban hamar sikerült visszaszereznie legalább a második pozíciót, míg hátrébb több összeakadás is történt: Gilles Magnus és Tassi Attila incidensében előbbi futama ért véget, és az esetet is vizsgálták, illetve kiesett Esteban Guerrieri és Gilles Magnus is, így tizennyolcan folytatták a biztonsági autó mögött a futamot.
Muller hibázott az újraindításnál, és hátulról beleszállt Azcona gépébe, előbbi a legvégére esett hátra, és a spanyol is nagy ütemben vesztette a pozíciókat, aminek következtébenGirolami vette át a vezetést, míg mögé Rob Huff és Vervisch sorolt be. Nem sokáig tarthatott azonban a szabad verseny, hiszen nagy baleset történt a mezőny hátsó felében: Boldizs Bencét ütötték ki, aki csúnyán összetörte a Cuprát.
Az újabb újraindítás után Huff vette át a vezetést Girolami és Vervisch előtt, őket Vernay és Tassi követte az első ötösben, míg Michelisz a kilencedik helyen érkezett. Tassi aztán a következő körben egyet javított, és fellépett a negyedik pozícióba, hátrébb pedig a visszavonuló Gabriele Tarquini találta el hátulról és vezette a falnak Jordi Genét, ami mindkettejük versenyének véget vetett.
Három körrel a vége előtt aztán Girolami bukott több helyet, míg Tassi szép manőverrel jött fel harmadiknak! A Honda magyarja azonban nem örülhetett sokáig, mivelBerthon elment mellette, igaz, a rivális közben kicsúszott a bukótérbe, így kérdéses volt, hogy megtarthatja-e a pozícióját. Noha a magyar már nem tudott visszavágni, jelezték, hogy a riválist vizsgálni fogják a leintést követően.
Huff azonban senkitől sem zavartatva, magabiztosan aratott győzelmet, így a Zengő Motorsport az első futam után a második végén is örülhetett. A második Vervisch lett, a dobogó alsó fokára pedig Berthon állhatott fel. A magyarok közül Tassi a negyedik,Michelisz a nyolcadik pozícióban látta meg a kockás zászlót.
A bajnokságot tehát Ehrlacher nyerte, míg mögötte Vervisch és Vernay végzett.
Folytatás április 9–10-én Csehországban a 2021-es idénynyitóval!
A vk élmezőnye: 1. Yann Ehrlacher (francia, Lynk & Co) 222 pont, 2. Frédéric Vervisch (belga, Audi) 201, 3. Jean-Karl Vernay (francia, Hyundai) 177, 4, Yvan Muller (francia, Lynk & Co) 169, 5. Santiago Urrutia (uruguayi, Lynk & Co) 167, 6. Esteban Guerrieri (argentin, Honda) 164 ... 8. Michelisz Norbert (magyar, Hyundai) 146 ... 14. Tassi Attila (magyar, Honda) 96... 20. Boldizs Bence (magyar, Zengő Motorsport Driver's Academy) 9