Franco Colapinto szerezte meg a tizenkettedik helyet a felszáradó pályán zajló pénteki időmérőn, aminek eredményeként ő várhatta az élről a piros lámpák kialvását a szombati sprintfutamon a napsütéses Imlában. Mellőle Ido Cohen rugaszkodhatott el, a második sorban Kush Maini, valamint Caio Collet foglalhatott helyet, míg Tóth László a 26. rajtkockából vághatott neki a fordított rajtrácsos versenynek.
Az újonc Colapinto jól kapta el a rajtot, és sikerült megtartania a vezetést, mögé Collet zárkózott fel, majd Maini, Victor Martins, valamint az ötödik helyre hátracsúszó Cohen érkezett, aki nem sokkal később újabb pozíciót vesztett, miután Isack Hadjar bevállalós manőverrel megelőzte őt. Tóth ekkor a 26. helyen haladt.
A negyedik körben Collet aztán támadást indított a vezető helyet, amit sikerült is megkaparintania, mögötte eközben négyes boly alakult ki, a legnagyobb tempóban Hadjar zárta az ollót, aki Mainit is külső íven utasította maga mögé, aminek révén feljött a harmadik helyre Colapinto mögé.
A 9. körben először virtuális, majd valódi biztonsági autós szakasz lépett érvénybe: Zak O'Sullivan megcsúszott és beleállt a falba, majd nem sokkal később Pepe Martí is megérkezett mellé a kavicságyba.A mentés ideje alatt a versenyigazgatás aztán jelezte, az akkor negyedikként haladó Mainit áthajtásos büntetésben részesítette, miután szabálytalanul foglalta el a rajtpozícióját még a verseny előtt.
A biztonsági autó a 11. kör végén állt ki a mezőny elől: Collet jól kapta el az újraindítást és megtartotta az első helyet, míg mögötte Colapinto és Hadjar csatázott nagyot egymással. Előzés ugyanakkor nem történt, és a 13. körben újra pályára kellett hajtania a safety carnak is, miután Federico Malvestiti és Reece Ushijima keveredett balesetbe és kötött ki a falban.
A mezőny a 16. kör végén kapott újra zöld jelzést: Collet maradt az élen, majd Colapinto, Hadjar, Martins és Jak Crawford érkezett az első ötösben, túl sok manőverre ugyanakkor nem volt lehetőség, hiszen rövidesen virtuális biztonsági autós szakasz lépett érvénybe, miután Arthur Leclerc kifutott a fűre és két táblát is lebontott, sok törmeléket hagyva maga után. Tóth ekkor a 21. helyen haladt.
A takarítás szerencsére nem tartott sokáig, így a 19. körben már újra szabad volt a verseny: Colapinto az utolsó kör elején indított offenzívát Collet ellen, és sikerült átvennie a vezetést, a pozíciót vesztő Colletre ráadásul Hadjar is megérkezett: a két autó összeért, előbbi a mezőny végére, utóbbi az ötödik pozícióba esett vissza.
Colapinto viszont ezután már nem engedte ki a kezei közül az első helyet, és behúzta a sprintfutamot, mögötte szoros befutóval Martins és Crawford szelte át a célvonalat, míg a top 5-öt Roman Stanek és Hadjar egészítette ki. Tóth tizenkilencedikként látta meg a kockás zászlót.
Folytatás vasárnap 8 óra 50 perckor a főfutammal.