Az FIA az idénynyitó előtt körlevelet írt a csapatoknak arról, hogy a saját mérőműszerének értékeit tekinti hivatalosnak. A még újdonságnak számító műszert az FIA felkérésére gyártó Gill Sensors szerint mérőinek 52 százaléka 0.1 százalékos hibahatáron belül mér, és a 92 százalék maximális hibaértéke 0.25 százalék.
„Ez kényes terület, s megtanultuk, hogy ilyen esetekben az a legjobb választás, ha az FIA műszereire bízzuk magunkat – mondta Stefano Domenicali, a Ferrari csapatfőnöke. – Az FIA feladata, hogy ellenőrizze ezeket a részleteket, és be kell látnunk, hogy ezen a területen nagyon jó munkát végez."
„Az FIA úgyis méri az üzemanyag áramlását minden autóban, egyszerűen a csapatoknak tudniuk kell együtt dolgozni az FIA-val – tette hozzá Toto Wolff, a Mercedes csapatvezetője. – Ez az egyik olyan terület, amellyel ismerkedünk, és szükség van az FIA-val a kölcsönös bizalomra és segítségnyújtásra."