A mérnöki stáb mindkét pilótánál változatlan marad, Rosberg főmérnöke Tony Ross, Hamiltoné Peter Bonnington marad. Viszont öt-öt szerelő új lesz mindkét autónál, a két főszerelő mellett néhányan helyet cseréltek, illetve egy-két távozó helyére új szakemberek érkeztek.
Bár az F1-ben már volt rá példa, hogy két csapattárs mérges viszonya a stábjuk tagjai között is érezhetővé vált, a Mercedes vezetősége igyekezett leszögezni, hogy nem ez állt a háttérben, csupán egészséges vérfrissítésről van szó.
Rosberg örül a változásoknak, bár az Ausztrál Nagydíj első edzésnapja után néhány olyan szakembertől is elnézést kellett kérnie kicsúszásáért, aki eddig Hamilton autóján tevékenykedett.
„Túl nagy gázt adtam, elrontottam, megsérült az autó. Nagy kár érte, sajnálom, hogy pluszmunkát adtam a srácoknak estére. Bocsánatot kérek tőlük, és köszönöm a kemény munkájukat” – mondta Rosberg.