SZEPTEMBER 4., PÉNTEK | |||
1. szabadedzés: 11.00–12.30 | |||
2. szabadedzés: 15.00–16.30 | |||
SZEPTEMBER 5., SZOMBAT | |||
3. szabadedzés: 12.00–13.00 | |||
Időmérő: 15.00–16.00 | |||
SZEPTEMBER 6., VASÁRNAP | |||
A verseny (53 kör, 306.72 km) rajtja: 15.10 | |||
A KÖVETKEZŐ FUTAMOK | |||
Szeptember 13., 15.10 | Toszkán Nagydíj | ||
Szeptember 27., 13.10 | Orosz Nagydíj | ||
Október 11., 14.10 | Eifel Nagydíj |
A Red Bull hét nagydíjat követően 106 pontos hátránnyal a konstruktőri tabella második pozícióját foglalja el, míg holland pilótája, Max Verstappen 47 pontos lemaradással a két Mercedes-versenyző között az egyéni összetett második helyén áll. Hiába a Mercedes nagy fölénye, az osztrák gárda tanácsadója, Helmut Marko úgy gondolja, még nem mondható lezártnak a bajnoki versenyfutás.
„Tavaly hiába szólt minden ellenünk, Spában és Monzában is gyorsak voltunk. A múlt tehát azt mutatja, hogy idén is lehet esélyünk, ráadásul most volt új vezető szárnyunk is, ami pozitív hatással volt a teljesítményükre. Egyelőre nem optimális a csomagunk, de jó úton haladunk felé – magyarázta a Motorsport-magazinnak adott nyilatkozatában, és azt is elárulta, a Red Bull letett arról, hogy bevesse a saját DAS-rendszerét. – Lezártuk a témát. Nagyon sok időbe telne az elem kifejlesztése, és az, hogy elérjük, megfelelő módon működjön. Az utolsó versenyig nem is készülnénk el vele, s mivel jövőre már nem használhatnánk, nem is lenne értelme időt pazarolni rá" – jelentette ki, s kitért az esélyeikre is.
„Még nem lefutott a bajnokság. Elég csak visszaemlékezni 2012-re, amikor 60 pontos hátrányt dolgoztunk le Fernando Alonsóval és a Ferrarival szemben. Persze Alonso és a Ferrari nem Lewis Hamilton és a Mercedes, azonban egy bizonyos ponton elfogy a szerencséjük. Egyszer véget ér a sikerszériájuk"
A „vörös bikák" egy évvel ezelőtt a hatodik és a nyolcadik helyet szerezték meg Monzában.