Szaúd-Arábia, Ausztrália, Azerbajdzsán, Miami, Monaco és Szingapúr után újra utcai pályán csaphat össze a Formula–1 mezőnye. Noha az újonnan bemutatkozó Las Vegas minden résztvevő számára ugrás lesz az ismeretlenbe, a csapatoknak van némi elképzelésük arról, milyen hétvégére számíthatnak, és várhatóan hol helyezkedhetnek el az erősorrendben.
Az idén rendre hullámzó teljesítményt nyújtó, és összességében szűk működési tartományban dolgozó Ferrari például optimistán készül az év utolsó előtti versenyhétvégéjére, hiszen az előzetes várakozások szerint az SF23-asnak feküdni fog a 6.2 km hosszú Las Vegas Strip Circuit.
„Las Vegas jó lesz – jelentette ki a maranellói alakulat teljesítménymérnöke, Jock Clear. – Minden jel arra mutat, hogy alacsony leszorítóerős pálya lesz, és pontosan ezért bízunk benne, hogy versenyképesek leszünk. Az autónk ugyanakkor továbbra is elég trükkös. Ne kerülgessük a forró kását, elég hamar bekerül a szűk működési tartományba, és ugyanolyan gyorsan ki is kerül onnan. Sokat küzdöttünk azért, hogy megértsük, miért történik ez.”
„Arra jutottunk, hogy a hiba az autó DNS-ébe van kódolva, így a következő évet figyelembe véve arra kell összpontosítanunk, hogy könnyebben kezelhetőbbé tegyük, olyanná, ami nem csak ilyen szűk működési tartományban tud jól teljesíteni.”
„Versenytávon nem tudsz szűk működési tartománnyal operálni, hiszen a futam hosszú, és folyamatosan változnak közben a körülmények, a gumik és a hőmérséklet. Így jóval szélesebb működési tartomány kell ahhoz, hogy jól teljesíts a versenyen. A Red Bull erősségét pontosan ez jelenti, nagyon széles működési tartományban teljesít jól.”
Noha a Ferrari Sao Paulóban nagy lehetőséget szalasztott el amiatt, hogy a második rajtkockát megszerző Charles Leclerc technikai probléma miatt el sem tudott indulni a futamon, így is sikerült két pontot hoznia a pocsék formában lévő Mercedesen, és az előzetes várakozások szerint most hétvégén tovább csökkentheti a jelenleg húszpontos hátrányát.
A teljesítménymérnök mellett a csapatfőnök, Frédéric Vasseur is bizakodó Las Vegast illetően. „Nehéz hétvége lesz, de szerintem valamennyien így készülünk. Több lesz, mint egy éjszakai futam. Eléggé hűvös lesz az idő, és a vonalvezetés is különleges. Lehetőségnek kell használnunk arra, hogy közelebb férkőzzünk a Mercedeshez a konstruktőri bajnokságban.”