Azt egyelőre nem lehet tudni, milyen mértékben változik kékre az autó, amely legutóbb 60 éve, az 1964-es idény utolsó két versenyén indult kék-fehér festéssel F1-es futamokon – akkor Enzo Ferrari konfliktusba keveredett az olasz autós szövetséggel licencügyben, és a Ferrari észak-amerikai versenycsapata nevezte be az autókat az Amerikai és a Mexikói Nagydíjra.
A hírek szerint két árnyalatot is láthatunk majd az autókon, az Azzurro La Plata halvány égszínkék, az Azzurro Dino pedig sötétebb, amelyet 1974-ben Clay Regazzoni és Niki Lauda is viselt.
A Ferrari közösségi oldalain egyelőre a pilóták kékes ruháját mutatta meg az olasz csapat.
A maranellói istálló továbbá bejelentette, hogy egy „történelmi, több évre szóló” megállapodás keretében a HP lett a csapat főszponzora – 2021 óta először. Az istállót a Miami Nagydíjtól kezdve Scuderia Ferrari HP-nek hívják majd, az amerikai technológiai óriás logója pedig felkerül a versenyautókra és a versenyzők ruhájára is.