Nem hivatalos információk szerint kezd egyenesbe jönni a Honda december elején súlyos bajba jutott csapata, brazil szponzorok ugyanis garantálni tudják, hogy a brackleyi gárda ott lesz a március 29-i melbourne-i idénynyitón, valamint további három versenyen. A Honda a gazdasági válságra hivatkozva vette le a kezét az istállóról, amely azóta sem talált új tulajdonost.
A japán gyár február 23-ig állja az üzemeltetés költségeit, azaz a felkészülés addig szünet nélkül folytatódik a főhadiszálláson. Ezt követően viszont más forrásból kell meríteni, és úgy tűnik, néhány brazíliai vállalat kész arra, hogy életben tartsa a teamet. A brit Guardian a csapathoz közeli forrásra hivatkozva arról számolt be, hogy öt támogatóval sikerült megegyezni, köztük a brazil Petrobrasszal és Embratellel, amelyek cserébe Bruno Senna szerepeltetését várják el. A megállapodások értelmében 23 millió euróhoz jut az istálló, ez azonban csupán az első négy futamon (Ausztrália, Malajzia, Kína és Bahrein) való szereplést fedezi.
A Mercedes egész évre szóló motorszállítási szerződést ajánlott a Ross Brawn vezette gárdának, amelynek nyolcmillió eurójába kerülne a 20 darab V8-as. Ugyanakkor a stuttgartiak jelezték, csak akkor hajlandók az együttműködésre, ha a csapat a teljes szezont teljesíti. Azaz a következő héten a komplett 2009-es idény fedezetét fel kell mutatni (a Honda állítólag 40 millió eurót hagy amolyan „útravalóként” a team működésére, és még a tavalyi tévés pénzekből származó járandóságukra is számíthatnak Brawnék, nem beszélve arról, hogy Bernie Ecclestone jelezte: hajlandó kölcsönadni, ha ezzel biztosítja a folytatást), különben tényleg nagy bajba kerül az istálló. Az máris biztosnak tűnik, hogy ha Jenson Button és Senna ott is lesz a melbourne-i rajtnál, előtte már nem tesztelhet, utána pedig elkezdődik a teszttilalom.