A baszk együttes „Mi visszük a mezedet!" névre keresztelt kezdeményezése során 25 ezerből 22, klubtagsággal rendelkező szurkolót sorsoltak ki, az ő nevük szerepelt a mezek elején a csütörtök este lejátszott, 2–1-es hazai győzelemmel végződő Real Sociedad–Sevilla bajnoki mérkőzésen.
Bár a mezekre vasalt szurkolói nevek közvetlenül nem hoznak bevételt a konyhára, a klubnál abban bíznak, idővel egyre több szimpatizáns lesz a Real Sociedad pártoló tagja, ezzel is megadva magának az esélyt, hogy egy szép győzelem alkalmával az ő neve virítson az egyik kedvenc mellkasán.
Spanyolországban nem ez az első alkalom, hogy egy első osztályú klub alternatív megoldást választ a mezszponzor helyének kitöltésére és a drukkerek megszólítására: a Valencia saját Twitter-csatornáját népszerűsítette a dresszeken, a Sevilla mezén pedig drukkerek ezreinek arcképe adta ki a játékosok mezszámát.