Pedig így történt, miután a Teletext Holidays brit utazási iroda nem sajnálta a pénzt, hogy hirdetési felületet vegyen az újjá varázsolt Maracana stadion első mérkőzésén a pálya körüli LED falon. Márpedig így tettek, minek köszönhetően a Brazília–Anglia mérkőzés első félidejének 20. percében az angolul tudó, és a Wayne Rooney körül zajló eseményekben otthonosan mozgó drukkerek a helyszínen és a tévé előtt egyszerre kacaghattak föl.
A LED falon ugyanis a következő szöveg jelent meg: „Desperate to get away like Wayne?" Ami magyarítva nagyjából annyit tesz: „Te is annyira elvágyódsz, mint Wayne?" Ami után még egy repülőgéppel illusztrált „Escape", azaz „Menekülés" szlogen is megjelent, a cég honlapjának címével.
A hirdetés tökéletes telitalálat, úgy a célcsoport megtalálását, mint az üzenet megfogalmazását illetően: az angol foci hírei iránt érdeklődők az utolsó előtti Premier League-forduló óta tudják, hogy Wayne Rooney bejelentette távozási szándékát a Manchester Unitednél, és nagyon menne – szinte bárhová. Azt nem hinnénk, hogy ez a hirdetés adja meg a végső lökést, arra viszont nagyon is kíváncsiak lennénk, hogy az akció mennyivel dobta meg az utazási oldal napi látogatottságát?