Az új ötlete az lett az orosz teniszezőnek, hogy a jövő héten induló US Openen nem a saját nevén, hanem cukorkái márkanevén, a Sugarpován indulna. Bravó, cuki! Jó, hogy nem Negrónak nevezte el az édességet…
Egyelőre még nem született döntés arról, hogy engedélyezik-e neki a névváltást, de minden bizonnyal ez már mindegy is. A kellő hírverés megszületett, és biztosan nem fizetne sokat az angol fogadóirodáknál, ha valaki arra tenné a pénzét, hogy a kérelmet elutasítják.
Aztán az is kérdéseket vet fel, hogy vajon a ruháján megjelenő vörös ajkakat engedik-e majd. Mert nyilvánvalóan így is lehet reklámozni, ha esetleg a névváltás nem jönne be. A „szenzációs” terv bizonyára sokaknak megmozgatja majd a fantáziáját, hogyan lehet minél több élő reklámtáblát megmutatni a sportpályán.
Az orosz szépség terve felidézte bennünk József Attilla sorait: „…neve, ha van, csak áruvédjegy, mint akármely mosóporé…”
Vagy cukorkáé.