Volt itt már eszem-iszom verseny, a világ legszivatósabb versenyei, most a legviccesebb vagy leghülyébb elnevezésű versenyek jönnek, bár a halmazok olykor fedik egymást – írja Vágó Bogi a Csupasporton.Vágó Bogi a Csupasporton.
Szerinte egy versenynél fontos a marketing is, mert lehet, hogy az ember önmagában nem kap kedvet ahhoz, hogy elinduljon „Iksz” vagy „Ipszilon” város maratoniján. De ha a szervezők az eseménynek valamilyen elborult nevet, és még elborultabb körítést rittyentenek hozzá, akkor máris lehet csorgatni a nyálunkat, hogy elutazzunk a világ végére is. És Bogi fel is sorol néhány "jónevű" versenyt, ahol a szervezők nem maradtak adósak a kreativitással.
A Csupasporton ezenkívül orvosi tanácsokat olvashatnak arról, hogyan kerüljék el a versenyre való felkészülés során a szervezetet ért sokkhatásokat, és láthatnak egy videós összeállítást szokatlan tehetségekről, akik olyasmibe jók, amiben talán senki más.