„Nagyon örülünk, hogy az eddigi sikeres együttműködést még tovább tudtuk erősíteni a HSA-val. A SPORTFIVE Hungary Kft. – mint a klub kizárólagos szponzorációs és marketing ügynöksége – nevében mondhatom, büszkék vagyunk arra, hogy egy újabb komolyabb megállapodást sikerült megkötnünk, és a HSA Group immár mezszponzorként is a Ferencváros mellé áll a következő szezontól. Támogatásukkal mind a klub, mind a Fradi-szurkolók számára értéket teremtenek. Azt se felejtsük el, hogy a HSA-val újabb piaci alapú támogató érkezett a szponzorok sorába” – mondta Igaz András, a SPORTFIVE Hungary Kft. vezérigazgatója.
A megállapodás értelmében idén júliustól a mezek hátán lesz látható a HSA Group logója, a cégcsoporthoz tartozó munkaerő-kölcsönző és -közvetítő HSA Kft. pedig továbbra is névadó szponzora marad a Hónap Játékosa díjnak, amely az eddig megszokottakhoz hasonlóan az új idényben is a honapjatekosa.fradi.hu weboldalon lesz elérhető a szurkolók számára.
„A Ferencváros kétségtelenül Magyarország első számú futballcsapata, mindemellett olyan értékeket képvisel, amelyekkel cégcsoportunk is tud azonosulni. Nálunk az Erkölcs a transzparens működésünket, az Erő a Kelet-magyarországi munkaerőpiacon betöltött szerepünket, az Egyetértés pedig a partnereinkkel közösen kialakított célokat jelenti és nem utolsó sorban a HSA Group és az FTC is a maga területén százezres nagyságrendben mozgat meg embereket évről évre. András is elmondta, ez egy piaci alapokon nyugvó együttműködés, ugyanakkor megtiszteltetés is, hogy minden idők legeredményesebb magyar futballcsapatának mezén fogunk megjelenni. Bízom benne, hogy a Fradi a következő szezonban legalább olyan sikeres lesz, mint az eddigi együttműködésünk” – mondta Mátyás László, a HSA Group vezérigazgatója.
A fejvadász cég logója először a feröeri KÍ elleni keddi BL-selejtezőn lesz látható a regnáló magyar bajnok mezein.