Két hét múlva ismét Formu la–1-es autóba ül Baumgartner Zsolt, aki a Hungaroringen köröz majd a világbajnoki címvédő Renault idei versenygépével. A jelenleg az Egyesült Államokban tartózkodó Baumgartner – a Minardi Champ Car-csapatánál tesztpilóta – 2003-ban és 2004 ben összesen húsz F1-es GP-n indult a Jordan és a Minardi színeiben, ám a 2004-es Brazil Nagydíj óta egyetlen autóversenyen sem vett részt.
Ezúttal sem áll rajthoz a július 14–15-ei hétvégén megrendezendő Renault-világsorozatban, de az F1-es géppel száguldva is az esemény egyik legfőbb látványossága lesz.
A Renault igazi családi hétvégét tart majd, a kétnapos rendezvényen Baumgartner száguldó gépe mellett további régi F1-es versenyautók gurulnak ki a pályára, míg a nézőtérnél lévő standokon közelről meg lehet csodálni néhány F1-es Renault-t. Aki kilátogat az ingyenes rendezvényre, kipróbálhatja a Forma–1-es szimulátorokat és benevezhet a kerékcsereversenybe is. Lesznek emellett koncertek, biztonságtechnikai bemutatók, légiparádé és tűzijáték is.
A pályán a 3.5 literes, 425 lóerős Renault-k versenye lesz a fő attrakció, az F1-es gépektől nem sokkal elmaradó négykerekűek egyikében az Egyesült Államok Nagydíján pontszerzéssel debütáló Sebastian Vettel ül majd. Ebben a szériában diadalmaskodott Heikki Kovalainen és Robert Kubica, mielőtt F1-es versenyző lett.
A Formula Renault 2.0 eggyel alacsonyabb kategória, itt a rutintalanabb versenyzők leginkább kicsúszásaikkal kötik le a nézősereg figyelmét. Persze itt sem mindenki kutyaütő, Kimi Räikkönen 2001-ben egyenesen innen került az F1-be.
A Mégane Throphy a gyár egyik legnépszerűbb típusának tuningolt gépeit (330 lóerő) vonultatja fel, teljesítményben a túraautó-vb-n szereplő gépekkel egyenrangúak. A programban emellett természetesen láthatjuk a gyár hazai versenysorozatának futamát is, a Renault Clio-kupa mezőnyének előnye a többiekkel szemben, hogy tökéletesen ismeri a Ringet.