Kampány: Dzsudzsáktól kapsz facipőt, ha fogyasztod a focipót

Vágólapra másolva!
2009.12.16. 16:34
null
A kampány plakátja (Fotó: pekforum.hu)
Címkék
A holland Vamo sütőipari cég új termékkel és hozzá kapcsolódó kampánnyal jelentkezik a magyar piacon. A termék neve focipó, a kampány célja az amatőr labdarúgás támogatása. A kampány szlogenje: „Dzsudzsáktól veheted át Hollandiában a facipőt, ha rendszeresen vásárolod a focipót."

A holland Vamo sütőipari cég országos kampánynyitót tartott, melyen bemutatták új terméküket, a focipót, és a hozzá fűződő akciót – adta hírül a pekforum.hu szakportál.

Az 50%-os mix világos bélzetű 300 grammos cipó felületén kukorica granulátumba nyomott foci „varratok" alakulnak ki egy speciális pecsétnek köszönhetően. Henk Huizinga, a 48 éves múltra visszatekintő cég tulajdonosa a bemutatón elmondta, hogy a termék fejlesztésekor elsősorban a sportolók igényeire voltak tekintettel. A cipó ásványi anyagokkal és inkapszulált vitaminokkal van dúsítva, valamint fehér élelmi rostokat, tökmagot tartalmaz.

A cég a felhasznált alapanyag árának két százalékát folyamatosan az amatőr labdarúgás támogatására fordítja.

A termékhez fűződő reklámkampány lényege, hogy azok a vásárlók, akik összegyűjtik és beküldik tíz focipó címkéjét, sorsoláson vesznek részt, amelynek nyertese Hollandiába utazhat, ahol Eindhovenben a PSV játékosától, Dzsudzsák Balázstól veheti át a játék „fődíját", egy holland facipőt.

A címkegyűjtő játék szlogenje így szól: „Dzsudzsáktól veheted át Hollandiában a facipőt, ha rendszeresen vásárolod a focipót."
Legfrissebb hírek
Ezek is érdekelhetik