„Tavaly titkon reménykedtem abban, hogy lesz lehetőségem vezetni az autót a holtszezonban, ám ez akkor nem jött össze. Tudom, most sokan kombinálnak, hogy mit is jelenthet az, hogy a gyári csapattal teszteltem, de szeretném nyilvánvalóvá tenni, hogy még semmilyen döntés sem született a jövőmmel kapcsolatban. Az, hogy vezethettem a Motorland Aragónon, elsősorban az idei teljesítményünknek köszönhető. Úgy tűnik, a hondások adnak a véleményemre, ami nagyon jólesik" – írta hivatalos honlapján Michelisz Norbert, aki a negyedik helyen zárta a túraautó-vb 2014-es szezonját.
„Kedden és szerdán Gabriele Tarquini vezetett, csütörtökön pedig én. Ott volt Tiago Monteiro is, de ő ezúttal nem ült autóba Szerencsére sokat mentem, egyetlen nap alatt megtettem annak a kilométer-mennyiségnek a háromnegyedét, amit Tarquini két nap alatt futott. Közel 80 kört teljesítettem az 5.5 kilométer hosszú pályán, tehát több mint 400 kilométert vezettem. Ennyit korábban soha egyetlen teszten sem mentem egy nap leforgása alatt. Jól éreztem magam az autóban, voltak újítások a karosszérián és a motorban. Nem tudom, hogy ez a teszt egyszeri alkalom volt-e, vagy lesz folytatása is. Feltételezem, ez attól is függ, mennyire voltak elégedettek velem Spanyolországban. Én bízom benne, hogy nem okoztam csalódást, úgy vettem észre, hogy tudták hasznosítani a visszajelzéseimet” – tette hozzá Michelisz, aki a jövőről is beszélt.
„Az biztos, hogy szakmailag nekem óriási ugrás lenne, ha a továbbiakban is részt tudnék venni az autó fejlesztésében. A WTCC-ben nem szokványos, hogy ilyen röviddel az évadzáró után már pályán van egy csapat, és az, hogy a Honda ennyi energiát fektet a fejlődésbe, mindenképpen jó jel. Egyelőre azonban korai lenne jóslatokba bocsátkozni, hogy ez elég lehet-e a Citroënek utoléréséhez.”