A Red Bull tizenkét év után mond búcsút a Renault-nak és áll rajthoz jövőre Honda-erőforrással. Míg a bejelentés idején úgy tűnt, a váltás nem feltétlenül jó lépés, addig mostanra a francia motorgyártó visszaesése igazolni látszik a „vörös bikák" döntését.
Ráadásul a Renault annyira nem találja a kiutat, hogy 2019-re teljesen új erőforrást épít, miközben a Honda a folyamatos fejlesztéseivel teljesítményben már át is lépte a franciákat.
„A következő idényt már a Hondával kezdjük, és eléggé ígéretesnek tűnik a projekt. Úgy gondolom, jövőre a világbajoki címért is harcolhatunk. A Honda már most jobb, mint a Renault, és nemcsak a kvalifikáción, hanem a versenyen is" – jelentette ki, majd a szerinte 2019-ben az egyéni címért is harcoló Max Verstappen teljesítményét sem hagyta szó nélkül.
„Sosem lepődünk meg azon, milyen jó Max" – dicsérte versenyzőjét, aki a 18. rajtkockáját a dobogó középső fokára váltotta az austini versenyen. Márkatársa, Daniel Ricciardo eközben idénybeli hetedik nullázását könyvelte el, és már nem az első alkalommal volt kénytelen a Renault-motor meghibásodása miatt feladni a futamot.
„Szegény Daniel! Még legalább két évig lesz kénytelen ezekkel a problémákkal szembesülni" – utalt arra, hogy a kiesését követően a dühét a falon levezető ausztrál két évre írt alá a Renault-hoz, ahol Nico Hülkenberggel fog egy csapatot alkotni.