A Procter & Gamble, a Nemzetközi Olimpiai Bizottság globális partnere, örömmel jelenti be, hogy Hosszú Katinka, az ötszörös világbajnok, világcsúcstartó úszó olimpikon, és édesanyja, Barbara lesz az immáron hagyományos, „Köszi, Anyu!” kampány magyar nagykövete a 2016-os riói olimpiai játékokra.
A „Köszi, Anyu!” kampánnyal a cég – a korábbi hagyományaihoz híven – ez alkalommal is az anyák elkötelezett támogatójaként jelenik meg az ötkarikás játékok partnerei között. A kampány először 2012-ben, a londoni olimpiai játékok előtt indult el világszerte, azzal a céllal, hogy felhívja a figyelmet az anyák áldozatos munkájára.
„Az ilyen kiemelkedő eseményeken, mint az olimpiai játékok, minden figyelem a versenyzőkre összpontosul, erőfeszítéseiket rajongók milliói figyelik világszerte. De mi tudjuk, hogy minden sikeres sportoló, minden gyermek mögött áll egy erős anya, aki önzetlenül támogatja. Ez az, amiért az anyukák szerepét hangsúlyozzuk a kampányban; termékeink segítségével szeretnénk kifejezni csodálatunkat és hálánkat minden anya iránt a világon” – mondta Marek Kapuscinski, a cég közép-európai régiójának alelnöke.